Poznaj możliwości D5
Oświetlenie sceny typu Global Illumination działające w czasie rzeczywistym z możliwością adaptacyjnego próbkowania, które przechowuje informacje o oświetleniu w oparciu o lokalizację obiektu. Natychmiastowa aktualizacja efektu, gdy zmienią się warunki oświetlenia.
Wykorzystując moc przyspieszania karty graficznej, możesz błyskawicznie eksportować obrazy i filmy o doskonałej jakości w mgnieniu oka.
Oparta na hierarchii akceleracja rekurencyjnych struktur danych znacząco zmniejsza częstotliwość komunikacji wejścia/wyjścia między procesorem centralnym (CPU) a procesorem graficznym (GPU), optymalizując rysowanie i wywoływanie modeli instancji podczas renderowania. Za pomocą technologii przesyłania strumieniowego tekstur skutecznie zmniejsza zużycie pamięci RAM.
Zapis obraz wyjściowego w wielu formatach, takich jak .exr, .png, .tif i inne*, ze wstępnie ustawionymi rozdzielczościami i niestandardowymi rozmiarami aż do oszałamiających 16K.
Zastosowanie technologii Nvidia DLSS zwiększa płynność wyświetlania w czasie rzeczywistym, jednocześnie optymalizując wykorzystanie pamięci wideo w celu większenia wydajności.
Zastosowanie technologii Nvidia DLSS zwiększa płynność wyświetlania w czasie rzeczywistym, jednocześnie optymalizując wykorzystanie pamięci wideo w celu większenia wydajności.
Zastosowanie technologii Nvidia DLSS zwiększa płynność wyświetlania w czasie rzeczywistym, jednocześnie optymalizując wykorzystanie pamięci wideo w celu większenia wydajności.
Wielościeżkowe renderowanie umożliwia eksport wielu kanałów (m.in. identyfikator materiału, alfa nieba, AO, głębokość Z, przezroczystość i odbicie) do łatwej późniejszej obróbki w oprogramowaniu do przetwarzania obrazów.
Oparty na algorytmie generowania obrazów o super rozdzielczości sieci neuronowej i w połączeniu z mapami funkcji renderowania wieloprzebiegowego, opracowany przez D5 algorytm super rozdzielczości znacznie poprawia prędkość renderowania obrazu.
Dzięki zintegrowanej technologii Intel XeSS (Xe Super Sampling) Twoje wrażenia z renderowania wejdą na wyższy poziom dzięki skalowaniu w górę wspomaganemu przez sztuczną inteligencję, zapewniając większą wydajność przy wysokiej wierności obrazu. Obsługa najnowszych kart graficznych z serii Intel(R) Arc(TM) A5/A7. Obsługa kodowania AV1, QSV.
D5 Render to narzędzie do renderowania wykorzystujące technologię śledzenia promieni w czasie rzeczywistym, co wymaga procesora graficznego i systemu operacyjnego obsługującego śledzenie promieni.
Karta graficzna ma bezpośredni wpływ na płynność w czasie rzeczywistym i czas wydruku, ale nie na jakość wydruku. Pamięć wideo określa wydajność obsługi złożonych scen.